Godmorgon!

Inatt sovde jag dåligt, vaknade ofta och hittade inte ens en bekväm ställning att somna i. Nu skall jag äta vanliga morgongröten och sne klä på mig någo kläder jag orkar gå i hela dagen. Bäst med myskläder, för ingen bryr sig ändå vad jag går med. 12-tiden skall jag börja fara iväg till tönsberg, antagligen med tåg. Där blir det röntgen samt läkarkontroll.De ville ju att jag skulle lämna bort kryckorna för 1v sen redan, men det kommer nog att ta en tid till. Ont har jag int, så jag får hoppas att benet lite har läkt ihop. Är det nånting negativt igen så går jag bokstavligt sönder.

Om allt gått bra hpos läkaren blir det gym ikväll. Annors får jag sitta hemma o deppa. Den här veckan skall jag kanske börja jobba på torsdag, men får se hur det går med den saken. Jac åker på bortamatch, så får vara ensma hemma 1,5dygn själv, vad sklal jag rikit göra?:)

Saknar min egen dator. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0