Godmorgon!

Jag vaknade av att de ringde från trygdekontoret, är så jäkla sur på dem. Fattar int varför jag skall betala 36% skatt på de pengarna jag får nu? Det blir ju inga pengar då, blä. så nu ska ja först o gnälla ti skattekontoret o sen tillbaka till trygdekontoret. hoppas det fixar sig...
Sedan skall jag o träna, fast har ont i kroppen idag, men vill så gärna slippa att bli sååå lös. Igår cyklade jag o det börjar gå riktigt bra. Fysioterapeuten tyckte jag gick fint, men att jag har högra höften för långt upp. Så hon lärde mig olika övningar och så hadejag all vikt på högerfoten några gånger. Det gjorde jävligt ont i vristen. Så jag kan gå några steg, men det ser int normalt ut. Så det kan nog dröja till påsken ännu.
Sedan skall jag komma hem och laga pasta med skinksås. Jac har handlat fullkornspasta, så vi ska se om det smakar nåt annorlundare. Då är det ätnligen helg och Jac är hemma med mig, förutom att de har träningar denna helg, men iaf:)

Vad skall ni göra på helgen?


Kommentarer
Postat av: hanna

godmorgon :)

2008-03-07 @ 10:05:04
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0