En bra start på dagen.

Vi vaknade kl.10 av att kyrkklockorna ringde. Ute är det 7c i skuggan o full sol, hoppas vintervädret på allvar har hoppat över Sandefjord denna "vinter". som bäst är batonger i ugnen och havregrynsgröten kokar. Jac städar undan från en av våra ätardagar. Träningsvärk har infunnit sig i mitt sjuka ben samt armarna. Kan det bli en bättre start på en ledig söndag?

Helst av allt skulle jag vilja ut på länk eller nånting, men tyvärr. Men istället får jag "gå" till videobutiken, och senare sitta brevid fönstret och känna solstrålarna mot kroppen. Nu borde foten bara bli bättre o bättre, så efter 1v kanske ja kan gå själv, man vet inte.Men det kommer nog att dröja 1 månad tills jag får powerwalka. Imorgon skall jag prova cykla.je.

Jag älskar söndagar'!! Nu morgonmål.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Besök gärna min blogg :)
ha en bra söndag! :)

2008-03-02 @ 14:14:01
URL: http://www.ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0