Drömmen

Några av mina vänner (ni vet säkert alla vem jag menar:) åker till sydligare breddgrader 28.3. Är jag avis? Nej;) Min dröm skulle vara att oxå kunna resa någonstans inom nån vecka. Men jag får vänta 9veckor eller tills juli. så min tid kommer, mamma betalar en resa åt mig då foten är i skick och det är BRA,

image88

Jag på kärlekssemester på rodos 07

image91

ca 25 karisbor på dåkan resa i sunny beach, tungt men roligt.

Av dessa 2 alternativ skulle jag helst åka iväg på kärlekssemester igen, eller med bara 1 kompis. För klarar int av det där dåkande lika bra som förut mera. i juli 2006 var jag o Millo nyktra endast 11 dagar, är det inte galet? och då vet alla  hur vi typ var varendaste en kväll, fattar inte hur vi kunde hålla på sådär helatiden:D aldrig mer.

Nu skall jag ner o s epå topmodel och sen vänta på att klockan går. 7,5 timmar kvar... :)

Kommentarer
Postat av: Heni

nå nej, varför sku vi mittiallt dricka ida? :D

2008-03-20 @ 14:44:44
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Anonym

Bulgarien va en tung resa...

2008-03-26 @ 10:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0