Dödar tid igen en gång.

SENASTE GÅNGEN.
Du grät: Inatt före jag for och sova, jag gråter oftare än skrattar känns det som.
Du tränade: Förra 6 dagar sne cyklade jag, nästa gång blir om 7v.
Du solade solarium: ett år sedan
Du skällde på någon: Herregud,  är det enda jag gör känns det som.
Du var utomlands: Norge på tisdagen
Du köpte nya kläder: En ny tunika för ca 2v sedan
Du åkte buss: Från flygplanet till flygfältet på tisdag
Du åkte taxi: Måndag från tågstationen till sjukhuset i tönsberg
Du åkte tåg: Tisdag till gardemoen
Du smsade någon: 30min sedan.
Du ringde någon: 30min sedan, dock utan svar
Du camade med någon: iiingen aning

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: Självklart, vi har en stor här hemma
Ätit fiskbullar: Jag vet faktist int om jag har gjort det?!
Tagit kort på dig själv: Jepps
Skrattat så att du börjat gråta: Nångång har det nog hänt
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: tyvärr jo
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: 6st har jag iaf varit med om..
Badat mitt i natten: Det har hänt!
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Jo, sista gången jag gjorde det.
Gråtit till en bok: Jo, fäller tårar ofta då jag läser.
Varit rädd för tomten: Minns inte..
Fått IG: Har hänt ett antal gånger i gymnasiet

FAVORIT.
Band/artist:
Takida är bra, finns många.
Låt: måånga
Mat: Allt från husmanskost till pizza, svårt att säga en maträtt
Färg: Svart o nån fin sommarfärg
Dryck: VAtten o mjölk
Känsla:  att få känna sig älskad
Lukt:  nån god mat...
Årstid: SOMMAR
Dag: Lördag
Lärare: Gunilla var det kanske i gymnasiet
Glass: chokladnougat
Godis: choklad, äter allting jag ser...
Alkoholdryck: kossukola, men just nu får tanken på alkohol  mig att vilja spy
Klädaffär: GinaTricot, Vero Moda, matbutik.
Film: Romantiska komedier
Bok: Liza Marklunds böcker.
Kändis: hm, vet inte.
Plats/ställe: Härligt är det ute vid Jacs landställe på sommaren, samt när man är på någon resa. Just nu är favoritstället i sängen, bekvämast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0