Dagen fortsatte bra.

Efter morgonmålet for vi iväg till flottaste gymmet i stan. Jag cyklade 5km, det var en såå konstig känsla. dock kunde jag inte trampa med högra benet så mycke, så effektivt var det inte. Men för mig kändes det bra. Sedan lite styrka till. Efter gymmet for vi och hyra en film, och köpte glass. Kunde inte tillåta mig själv att åka hem direkt då vädret var fint, så vi for ut till hamnen och sitta en stund. Terrasserna var fulla av männsikor och det kändes som april.Härligt.

Sedan hem och laga mos o ugnskorv, enda maträtten Jac vill ha på söndagar, det är hans lyxmat. Men gott var det nog. Nu ha vi sett på handboll, kommer en massa macther i tvn helatiden. Ikväll blir det film o nånting till. Imoron skall jag försöka få tag i en fysioterapeut.

Varför ser bloggarna på papper ut på det viset som de gör nu? eller har jag bara fel på datorn? Skit fult är det, glad att jag slutade blogga där. Men förhoppningvis är det bara något tillfälligt fel, för just nu är bloggarna tråkiga där.

Denna dag har varit perfekt. hoppas på många sådana dagar nu, eftersom jag borde bli bättre helatiden:)

kram!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-02 @ 16:56:29
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Karin

De undrar jag me varför dom ser ut så där! Ändrar de int nu rikit snart så byter ja blogg, de ser ju hemst ut nu!

2008-03-03 @ 17:11:41
URL: http://kaarin.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0