Äntligen.

Andra inlägget för idag. Dock ointressant för er vanliga läsare, detta inlägg är mest till släkten o familjen.


1 månads tid har vi, framför allt Jac väntat på att få en ny bil, idag kom den. :) Bilen är riktigt fin, o passar bra till oss när vi är bara 2. Man ryms bra o sitta i baksätet så det är bra, bagageluckan är inte så överdrivet stor, men men. Jac lyyser värre än solen nu :)
Bilen är värd över 200 000 nok, så jag vet inte om jag vågar köra den, eller om jag en FÅR köra den. Nu hyr jac bilen för några tusen i månaden, trivs han bra med den så fortsätter han på det viset. Annors köper han en annan billigare bil på sommaren. Men hyr han bilen i 3 år tid så behöver han bara betala lite till efter det o bilen är hans.O efter det kan han sälja den o få en stor del av pengarna tillbaka. o i detta land lönar det sig att ta nya  bilar med garantier, eftersom reparationer o besiktningar på gamla bilar e sjuukt dyra.
O Jac varken shoppar eller festar, så där sparar han in lite:) Samt att han har 160% jobb i månaden. Så jag tycker att han är värd lite nya saker:) Min söta pojke.

image73              


Bäst at allt är att det är diesel turbo, haha... Fråga mig om ni vill veta nåt om bilar, kan en del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0