Äkta krabbissöndag.


Idag har det kännts som en krabbissöndag, man är sliten och trött. Men ändå väldigt glad efter en lyckad natt.

Jag har ätit middag hos Jacs som vanligt, får skämmas när jag äter här helatiden. Ätit 3 påskägg, sett på björn gustafssons klipp på youtube. Roligt. Nu ser Jac på fotbollsmatch o jag sitter och datanördar och skall bläddra i nya numret av VR.
Efter matchen blir det Serendi pity ( första gången sen jag kom hem) med Lindberg, Jac o kanske nån till? Hoppas det inte är så mycket männiksor, för då måst jag skippa det. Tar extremt mycket plats med min fot :D Jag har längtat efter pizza hela dagen, det var 3v sedan jag åt skitmat senast, det är nytt rekord för mig sen jag säkert blev 18. I norge har vi haft som tradition nästan varje söndag att äta någo smarrigt, o före det var det krapulamat som gällde på söndagar. Idag leker jag att jag var ut igår.

Är skitglad över att jac kom hem under påsken, fast han tyckte att han inte hade något hit att göra. men lyckat blev det.

Nu skall jag läsa tidningen samt vänta på att klockan blir 18 så att fotismatchen e slut. Enda positiva i denna fotismatch är att ronaldo är med;)  Tycker han är het.

om 1v har jag min egen dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0