Vill inte på jobb.

Nu har jag tränat samt suttit ute en stund. Jag hatar att fara på jobb till kvällen, men har endast 2 kvällsturer så d ska gå bra:) Det är full sommar och det är härligt, hoppas vädret håller i sig hela veckan eftersom jag har helgen ledig.

Jag har provat att springa nån hundra meter nu 2 dagar i sträck, men det går int rikit så bra. Men om en månad kanske d går..

Vi har sett på resa tills början på juli, nåt tips vart vi ska fara?

till sist vill jaga tt ni alla läser det här om söta robbe. : http://www.h-avis.no/article/20080603/SPORT/248354597/1109/SPORT

kan int lägga in länk, så ni får kopiera bara. Skall bli intressant och se vilket land/lag han väljer.

Nu skall jag duscha sne äta kyckling wook. Vill att det är onsdagkväll nu så har jag nästan hela jobbveckan över:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0