Tisdag morgon.


Jac for på jobb lite före 8, så jag steg oxå upp då. Solen lyste och jag tänkte att jag skulle få en hel stekdag på stranden. Satte mig på datorn en stund, mittiallt for strömmen bort i vår lägenhet, även i grannarnas. Byggubbarna har gjort någonting fel så vi får hoppas att vi får strömmen tillbaka idag. Datorn har 40% kvar av sitt batteri, sen får jag tråkigt!!

Det har börjar komma lite moln, så får se hur det blir med min strandvistelse. Hatar att sola då det finns moln. Ut och motionera skall jag iaf hionna idag, o sen o se på Trines nya lägenhet. Vi skall flytta inom 5 dagar, så det är spännande.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills Linda och nån/några överraskningsgäster kommer. Som tur så får jag ändå vara med Linda ifred, och skall pina henne med till nya 18årskrogen, dit kommer ändå inte de andra. Kan int det vara fredag den 27.6 nu?

Igår hade Jacs lag träningsmatch mot ett divisions 1 lag. De hade en ny svensk "scheivhent":D och provspela, han var 89 född o kommer från sävehof. En sån jävla teknik hade han, och fast han har vänsterhänt hade han spelhuvve, roligt att se! skulle vara ett kap för runar, men RIK o hammarby är oxå intresserade, så jag tror nog att han inte väljer runar om de inte erbjuder bra med pengar.

På fredag hade de ju 46km cykloingstävling som jag hade nämnt, såhär stod det på runars hemsida:

"De som imponerte aller mest med begrenset utstyr må ha vært Jac Karlsson og Eric Aaberg. Mulig ikke sykkel er populert i verken Finland eller Sverige, men begge to stilte hvertfall med damesykkel som i tillegg skrek etter olje både her og der."

Ha en bra dag, o snälla solen göm dig inte bakom moln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0