Skön dag framför mig.

Solen lyser och det är 21c i skuggan kl.9 på moron. Jag är ledig från jobbet tills måndag kl.15. Skall snart till stranden o steka där tills kl.16.  Kl. 19 är det grillning med Margrethe o Iselin.

Jac är på jobb, har på nervena och skall springa en 14km tävling idag kl.17 i den här hettan. Vem av oss 2 har det bättre?=)

Jag har varit ut o gått/provat o springa lite eller cyklat varje dag denhär veckan, så idag är det paus. Benen är skit sjuka, men vill så gärna få tillbaka lite muskler på ena benet. Imoron är Jac ledig så vi skall till stranden. Svenska killarna blir även här under helgen, men jag har ingen lust att gå ut och festa.

Nu skall jag packa klart inför dagen och sedan vänta på att Jac kommer hem med bilen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0