Lyckad helg.

Fredag:

Körde till Oslo och hämtade karisborna Linda o Lindberg. När vi äntligen var i Sandefjord igen gav jag o storshopparen iväg på shopping direkt, medan Robbe stannade hemma o tittade på Friends. Kl.16 stod vi utanför Jacs jobb, och han blev mycket överraskad över att Lindberg oxå hade kommit. :) Grattis till mig som höll käften om det i 12 dagar.
På fredag kväll gjorde jag o Linda ansiktsmask o tog det lugnt, fick även besök av Danne o Furat en stund. Pojkarna var iväg o festade.
Fick samtal av Sam igen, väntar på att fara till sode o besöka honom. 2-tiden kom Jac in yrandes, har int sett honom sådär full på ca 1,5 år. Lindberg var till sjukhuset och sys efter ett litet dansäventyr. Vi blev även uppväckta på det värsta sätt man kan bli. Vaknade av att nån hade tag i mina händer,och stod över oss i sängen. Jävla Daniel som skrämde oss så mycket, usch. Men nu kan jag skratta åt det. :) Så den natten blev det int mycke sömn för oss.


Lördag:

Vi började dagen med lite till shopping i ginatricot denna gång. Sedan var vi i parken och solade 1,5h, skönt med sol för en gångs skull. vi åt världens godaste pizza och slappade hemma lite grann. Var ut o se lite i stan, och till runarhallen. Pojkarna såg på Friends ca 10h denna dag, sjukt. Vi lagade igång oss partyklädda ocg intog lite alkohol. Sedan for vi iväg till Play, helt ok krog. När krogen stängde gick vi ut i vimlet på stan, där fann vi även Jac, Lindberg hade blivit hemma o sovit. Frode Hagen och Jon Aarne Riise fick man oxå se i stan vimlet, det är inte illa. Då vi skulle komma hem upptäckte vi 2 som hade sex på vår trappa!!!! Alltså varför skall det allti hända där vi bor? skaff för fan ett rum. fy.
Hemma åt vi lite pizzarester samt slängde ut pizza till dem utanför.

Söndag:

När jag vaknade hade Linda gått till soffan för att sova, Jac snarkade tyckte hon:) Vi slappa hemma hela dagen. Lindberg låg som vanligt på soffan o såg på friends, han blev helt fast i dem. Det var typ allt han gjorde i norge;) 15tidne for jag o L iväg för att se på Iselins häst. Sedan körde vi henne till tåget. nu sitter de som bäst i Oslo o väntar på flyget.
Sedan dess har jag hunnit med att vara ut o gå med Margrethe 1h, skönt. Vi stötte på Bjarthe Myrhold,spelar i norska handbollslandslaget. Jag blev helt till mig, har aldrig förut på ett dygn sett såhär många kända, haha:) Nu sitter jag o väntar på att Jac e klar me golfande, sedan skall vi se på EM finalen, tror på Spanien.

Tack Linda för att du kom hit, det var urkul!! Även du Lindberg, du gjorde Jac super glad!! :):) Det var en kort summering av helgen, men man kan lätt beskriva denn med ett ord ; Lyckad.


 


väntar på Lindas bilder, eftersom hon tog en mera o finare bilder än mig. 1 vecka kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0