Kesäloma.

Nu har jag Lidl jobbet undan, 3,5veckor gick fort. Jag stor trivdes, trodde aldrig det från början..  Tack till underbara chefer o kollegor för det.
Idag har jag hängt med Jenny, var även på länk med henne.Första gången jag sprang 3km utan att stanna emellan, men det känns nog i benet nu efteråt. Men jag skall bli bättre på det, så måst prova bara.
Fotbolls EM har ju dragit igång, så det är oftast några andra än jag o jac här på kvällarna, roligt med besök.
Imoron skall jag göra något med Iselin, och sen chilla på kvällen, men kan gott hända att det slutar med en 2 promilles Malin igen, man vet aldrig. Jac tar green card den här helgen och nästa, så han har jag inte mycket sällskap av.

Om 1vecka skall vi även flytta. Trodde inte mina ögon då jag steg in i lägenheten vi skall bo i. Den var nyrenoverad och fin. Synd så har vi ingen lust att köpa nya möbler och satsa, annors skulle det lätt bli ett 10poängs boende. Så nästa vecka packar jag ner alla saker i lådor, hoppas det går fort undan.

27.6 skall vi iaf vara helt klara med det, för då kommer det besök från karis;) Roligt!!! I början av juli blir det kanske södern resa o sen hem till finland 3-4veckor. 20.6 väntar jag på, då får jag veta om jag kom in här i skola eller inte.. annors får jag väl jobba ett år till, och sen kanske ti sverige o studera. för dit kan jac oxå tänka sig att flytta.

Här var lite snabbt och onödigt babbel, nu skall jag gnälla efter en massage och sedan sova och hoppas att jag vaknar av solen imoron!!

Ps. En applåd åt runar gänget som cyklade 5mil idag, det var bra gjort.




Jag och min chef, som provar en ursexig topp.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe :) Vitsi, ni har ju myky snyggare jobbskjortor än våra skabbiga :P

2008-06-14 @ 14:32:13
URL: http://kaarinmaria.blogg.se/
Postat av: Dina Celina

Jo takker for det! =)

2008-06-15 @ 15:43:08
URL: http://dinacelina.blogspot.com
Postat av: Dina Celina

Fredrikstad =)

2008-06-15 @ 17:33:45
URL: http://dinacelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0