jag gillar min kompis.

för 2 dagar sedab ringde min barndomsbästis som typ e som min bror/kusin. vi har hängt med varandra livet igenom, de som jag upplevt har nästan han oxå gjort tillsammans med mig. Denna gång var han lite bekymrad, men det löser sig gullungen!! Du är bra. O ja hejjar alltid på dig skall du veta, oberoende vad det gäller. Står det mellan dig o Jac blir det jämt:)



Även fast vi strider ibland så blir allting bra på 1sekund. Likadant med syskonen.

om 2v får jag krama om denna gosse, o bjuda honom på munk i sode. jiha.

Kommentarer
Postat av: Linda

det beror på vad man anser vara sött...:) Jag fota nog lite, skall lägga upp på pixbox lite så fort jag orkar. Kommer nog int ner nån längre visit mera, men far till rock off sista helgen i juli, så då kommer jag väl ner en dag innan! du e påväg hemåt snart också har jag förstått. Hur länge stannar du?

2008-06-25 @ 14:33:29
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: lotta

jo sam har varit lite lessen ): inte kul!! o nej inte B, jag har bara varit så satans trött så det har råkat komma tårar! :D Allting fixat med mommo, men ush det var hemskt när hon svimmade och bara låg där :S Vilket datum kommer du? ;) jag VÄNTAAAAAAAR!!! pusssss

2008-06-25 @ 18:21:43
URL: http://lotttis.blogg.se/
Postat av: Heni

urakka e när man har gjort över en viss gräns :D vet du att om man typ får över 240 st/per person/per timme så får man mer massii :D men man MÅST int får 240, men om man vill ha urakka måst man få över de. Till exempel :D

2008-06-25 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0