göy kveld

På dagen stekte handbollspojkar o flickor hela dagen på stranden. 16-tidne blev det grillning i slummen, och sedan fotbolls matcher. Där emellan intogs lite alkohol. Sedan gick vi ner till bryggan o träffa några lagkamrater och efter det gick jag o jac till blue Marlin där Margarethe o Iselin var. Iselin var skitfull o dansade hela natten medan vi satt ute i sofforna o var lillgamla. När det stängde var vi med svenskarna lite, o måst bara tillägga att Daniel är den mest humoristiska person jag nånsin träffat. Hans kommentarer får mig att pissa på mig. En liten runar junnu hittade vi oxå, ringde efter föräldrarna och de sökte honom.
Kvällen var bra o rolig, och ganska lugn för vår del. skönt att fara ut och int allti behöva dra huvudet fullt. Idag var vi på stranden nån timme, sedan har vi stet på handboll o fotboll o käkat pizza. mums.


Nu har jag 4 jobbdagar kvar.Imoron börjar jag jobba kl.15, före det måst jag försöka hinna o motionera. Har int gjort det på flere dagar o ätit som en häst.:)



Jag o Daniel i vimlet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e skitsöt!!

2008-06-10 @ 23:17:01
URL: http://lotttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0