Bleka Malin och flyttning.

Nu är det andra veckan det är dåligt väder, det är ju inte ens så varmt att man kan gå i kjol ute. Härligt sommarväder. Får se om en sista minuten resa blir av nu iaf, för hade hellre varit hemma i finland en vecka längre, men inte i detta väder. Solariet skulle jag gärna besöka, men får ingen färg av det..
Nåja bättre o vara blekfet än att hamna sitta still i 19veckor:D

Igår 22.30 på kvällen ringde killen som bodde i vår nya lägenhet och frågade om vi kunde komma ner dit, Jac hjälpte honom att tömma lägenheten och sedan fick vi nyckeln dit. Idag skall jag dammsuga och troligtvis åka in till Tönsberg för att köa något skåp/hylla att sätta kläderna i. Eftersom det är en vindsvåning så är det inte långt till taket på. Så ett stort klädskåp får vi glömma att ha i sovrummet. Lägenheten är ca 75kvm, så 25kvm mindre får vi leva på nästa år. Men för ett år skall det väl gå bra;)


Idag borde jag även hinna motionera lite, men har ont i ljumsken så kanske bra att ha en vilodag emellan.

minna kompisar, va ska ni göra på midsommar? norrmännen e så tråkiga så de firar inte midsommar. Men jag vill ut på lördag för att fira för mig själv:D
Skall ta bilder från nya lägenheten idag, så kanske jag visar dem nångång..

Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi får gäster...

Kommentarer
Postat av: Heni

Ja tycker att du definitivt ska ut o fira på lördagen!! :D o sätt in lite foton på nya lägenheten..(:

2008-06-18 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0