älska stranden.

Jag har dock INTE kommit över det som jag skrev om i förra inlägget, funderar på det. Skaff ett rum.

Vi var på stranden i 4timmar, o jag lovar att vi var de vitaste som var där, o då var det ca 200människor på samma strand. Vi träffade på en finlandssvensk från dalsbruk, han var 40 år o hade fru o 3 barn. Trevliga var de allihopa. Efter lite snack bjöd de oss hem till sig för att grilla ikväll. Kommer bli lite små genant, men det skall nog gå bra. Om 1h är det start!!

   

Jac leker att han njuter.


 

Jag som försöker bli brun o komma över bikini ångesten! Men hej, 5 mäåander utan träning är inte lätt för självförtoende. men på 1 månad skall jag lära mig att tycka om mig själv.


puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0