Tisdag.

Äntligen har sommarvädret kommit tillbaka, och så har de lovat resten av veckan oxå. Typiskt när vi ska resa hem.
Jag kom just hem från min vanliga korta 25min promenad, så nu känns benet redo för en dag igen.Hur länge kan det ta före man mräker resultat av träningen? 4v ha gått o inget resultat ännu. tååålamod. Skall troligtvis till stranden 10tiden. Men det är så tråkigt att sola ensam, alla andra jobbar. Igår orkade jag vara 2h på stranden, det var nog nytt rekord.

Om en gubbe från runar ringer på dagen skall jag upp till hallen för att sälja våfflor, de har någon försäljningsvecka dit uppe, och de hade tjänat 100 000kr till cafet på 5 dagar, så hoppas det isf är mycke människor där omn jag skall dit. Skulle vara helt skoij, o gratis våffla är ju aldrig fel;)
Runar har fått sin sista förstärkning, Sebastian lindell, en vasuri med spelhuvve, hur många såna finns det?;) Laget kommer vara otroligt klent nästa säsong igen, så hoppas int nån blir skadad. Slut snackat om handboll, det är semester på den fronten nu.

Nu skall jag packa inför stranden, synd bara så får man int en bränna av att bara fara iväg dit en stund, man måst ju ligga o pressa=tråkigt. Henrica fattar mig:D

Om 1v ligger jag säkert på ekenäs beachen, konstigt.


Hade fått en kommentar om vad katotaan betyder, det betyder vi ser. Om ja int har helt fel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0