Sliten.

Jag är hemma i Karis. Finns inte så mycket att göra, så vi drar iväg till Tenala om någon minut. Jag är trött o fryser, kanske man borde elda hemma fast det är mitt i sommaren?
Vill till norge och sola nu, för solen tycks inte vilja komma hit. Kan de int ens vara en dag sol?? all färg ha fari bort o man e deppad för att det int alls e sommarväder.
Ikväll skall jag ut o gå med lotta, skall bli roligt. Elin, hoppas vi ses snart igen, det var skoij på måndagens dubbel kaffedejt. Har gått som en dårk med Heni o Malin  denna vecka, det resulterar förhoppningsvis i att jag ork lite bättre helatiden.
På helgen blir det festas, ser dock ut att det blir tillsammans med Robin,Jac o co, För ingen av mina kompisar ville ut iaf. Men kanske jag får ello med utlurad till alban;) Men det blir bra, för man känner ändå massssor på krogen, alla känner varandra här.

Ikväll 10-tiden kommer min familj hem, äntligen. konstaterar  varje gång jag kommer "hem" igen så kommer det nånting nytt. Men det är bra, för då vet man tills nästa gång att man skall vara förberedd på allting :D  En närmare rapport vad jag sysslat med dessa dagar ork jag inte skriva just nu. Nu tenala!!

Ha d gott:)




Kommentarer
Postat av: elin

jaaa-a du man vet aldrig hur lördagen blir (alla andra helger hittils ha vi fari ti alban me båt men men..) Ringer imorn bitti!

2008-07-10 @ 22:41:06
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0