missbildade ben.

Jag har ju fått ett smalt ben under vintern, men det var som smalast i mars. I april/maj tyckte ja att det börja bli lika som friska benet. Men då Linda kom hit var det första hon påpeka att mitt ena ben är så smalt. Men det har ju orsak att vara det. Själv har jag int ens tänkt på att det är smalare än det andra på lång tid, tom Jac tycker det har blivit normalt igen. Nu blev det här råddigt skrivet, men orkar/hinner int skriva om, tror ni fattar meningen me inlägget iaf.

hittade en bild på facebook, där ser man liten skillnad ännu.




Men jag tycker ändå att benet blivit mycke större, i cm är det 3cm större nu än i mars. Så d så:) Men låret är sig likt.


Nu har jag tränat klart, blev 20min löp o 20min gång. skönt.

ps. har fått vetat en sak jag önskade, hoppas verkligen detta stämmer!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

nepp, det är inte jag med bikinin! Men önskar nog att mitt hår skulle vara så långt och välmående..:)

2008-07-02 @ 20:01:40
URL: http://lindisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja har haft en såndä tvilling, därför har ja opererats men de har blivi bättre me en grym fart nu så:)

2008-07-03 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0