I väntan på helgen.

Berättar  då jag kommit hem till Norge igen med allt  som jag hunnit göra under dessa dagar. Idag vaknade vi 8, Jac for iväg på golf och jag höll  vattkoppssystern sällskap igen en gång. Väntar så på att hon ska bli frisk, älskar att vara med henne <3
Om en stund skall jag med Mamma en sväng till stan, och kolla utbudet av bla.gummistövlar. Sedan skall jag föröska pina iväg mig o träna, antingen blir det springning 20min o gång 30, eller cykling. Får se sen, men kan int jobba alltför hårt. Saknar gymmer som faan.
Idag på eftermiddagen blir det grillning med familjen, och kan gissa att killarna dricker en mängd alkohol. Imoron har jag inga egentliga planer, skulle vilja till hesa och shoppa, men det är  bara onödigt.

Snart är det lördag, det skall bli skoij. Vi samlas några par + en del andra hos någon har jag på känn, är Emma frisk kan vi oxå vara här:) Har köpt en ny liten svart klänning  från Canny tills lördagen, har ju nästan inga kläder här. Måst kanske bära samma klänning även på karisnatten. Lördagen kan int bli nånting annat än perfekt, både jag o Jac  njöt så då vi satt ett gäng kompisar i alban. Det är ju int rikit lika då man är ut i Norge...:)

Träffade även Lottas nya hundvalp igår,  jumalauta så söt den är! Har tänkt på den massor sen dess, kan även jag bli kär i hundar?=) Det tror jag efter det här.  Om Emma är frisk nästa vecka så får du besök Lotta:) På tal om gårdagen var vi även o hälsa på Antte till militären, det var roligt. Hann även se Sam ett varv. Grattis Pamm på födelsedagen, på lördan firar vi dig.

Nu skall jag sluta svamla, o istället sätta på verrarkläder. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va gjord du i Lövkulla häromdagen? :) Va på länk i Karis ida före jobbe, tänkt ringa o höra om du sku komma me men äckligt moronpigg som du e så gissa ja att du had träningen undan :) Ses i vilmet på lö!

2008-07-17 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0