Torsdag 10.3

Igår förlorade finland med 1 mål mot bosnien, men de spelade superbra iaf. Så ja får ändå säga grattis till finland. Min kille lyckades sätta in många mål igen, 6 den här gången. Efter matchen var han dock sur så det blev ingen dejt med Johan och Elin. En massage lyckades jag iaf få.

efter många mardrömmar på natten o ett evigt lipade i 2 veckors tid var äntligen torsdagen här. Jag,mamma o jac for ner till ekenäs. Var beredd på att det skulle bli operation. När röntgen var klar sa sköterskan att det inte såg bra ut. Jag brast ut i gråt o jac fick trösta tills det blev bra me 5åringen. Sedan gick vi 2 ner till polin o väntade på att ja skulle slippa in till läkaren. Under tiden hade mama fått tag på en läkare från hennes avdelning, som sa att det skulle bli operation. När kl. äntligen blev 12 slapp jag in till svenska läkaren o han sa att det inte skulle behöva opereras = KAOS. vi skickades ut igen o väntade i 1,5h på Asis,ortopeden. Han fick ta slutgiltiga svaret, o han sa till min stora förvåning att jag inte behöver opereras. En stor tyngd föll ner från mina axlar och jag vet inte ens vad jag tänkte. Ett nytt gips fick jag på, det skall jag ha 2-4v. Jac var med när han gipsade o han tyckte det var obehaglit, min fot luktade illa o jag hade hår på benen:) Om 2v skall jag på röntgen o koll i norge, hoppas det är i skick då så kan jag så småningom börja göra nånting med min degiga kropp. Nån löpning blir det nog int på ca 7v ännu. Men spinna får ja börja göra så fort gipset är borta.

Efter 16h fasta for jag o jac till knäppen. Vi fick sällskap av johan o elin. Sedan beställde jag flygbiljett till norge o kramade jac lite innan han reste iväg igen en gång. Denna gång till Sarajevo, usch. Imorgon blir det citymarket,mamma ha ordna rullstol åt mig, genant. Sedan säkert serendi på kvällen eller abc. På lördagne skall jag på 50årsfest, skall bli helt nice:) o söndagkväll e mannen hemma igen. därimellan måst jag börja fundera på packningen lite.. har blandande känslor inför hemfärden.

Men säg mig, är det tillåtet att känna sig så fet o äckligt att man inte vill att nån ska se eller röra i en?! hemsk känsla.





image47

Kommentarer
Postat av: Karin

Va skönt att du int behöv opereras :) O ja vet att alla säger de men Malin, du e varken fet eller äcklig!!

2008-01-10 @ 22:17:13
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Anonym

Fyfan, du kan ju int sätta ut sånadär äckliga bilder på fetton. Spydd i mun :) Skönt att de int blev op!

2008-01-10 @ 22:41:42
URL: http://www.allexaa.blogg.se
Postat av: elin

hoppas pojkarna har skottsäker väst på sig dit i rysslandet, kan sluta dåligt annars.
Jo verkligen skönt att du it behöv opereras. De va så roligt att se dj på bra hunör igår:):) Ikväll hittar vi på nå, rings senare. Pöss

2008-01-11 @ 09:46:18
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Sandra

sköna nyheter malle :)hördu måst säga att du e så förbannat roli, ha skratta så ja lipa åt din blogg :D:D

2008-01-11 @ 19:42:24
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: miio

Nee, jag har nog inte sett någon av killarna. De brukar få komma upp till sode först efter två veckor typ :)

2008-01-11 @ 21:56:05
URL: http://mmiioo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0