planerna är klara.

18.10 Frankrike - Slovakien
18.55 Danmark-Norge
20.10 Island-Sverige
21.45 Tyskland-Vitryssland
23.05 Spanien-Ungern

Så jag tackar gud för handbolls Em just nu. Emellan matcherna skall jag förhoppninsgis hinna äta fruktsallad. Imoron blir det ännu mer handboll på tv, yes. Helgen är oxå räddad. Skulle mer än gärna vara i drammen idag o se danmark-norge, det tar ca 45min dit, men bäst att jag hålls hemma.

Jacs lag tippar hela em, såhär ser vår tippning ut:

1. spanien
2. kraotien
3. tyskland
4. Ryssland
5. Sverige
6. norge

Skall bli intressant, vinner vi hela tävlingen får vi en ganska rejäl slant:) men knappast. Nu börjar det, yes! här visar jag en bild på EMs värdlag, själv har jag svårt att tro att Norge skulle få medalj, aldrig...:)

image50

Kommentarer
Postat av: Linda

nää, int från början i.a.f. Men när den nu tvinna på där hela tiden så improvisera jesse väl lite..:)

2008-01-17 @ 19:13:01
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Heidi

oj, tack :) jag undra just vem de var. du har också en fin blogg!

2008-01-19 @ 15:55:37
URL: http://www.heidimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0