20årings svammel

Här sitter en sliten men ändå liiite gladare 20åring. Fick bra presenter och dagen gick fort.
Nu är det inte ens ett dygn kvar tills jag får veta svaret hur min fot är, är så nervös. Både mamma o jac kommer med till sjukhuset. Blir d operation får jag lika spruta som föderskor får, in i ryggmärgen. Det är jag rädd för.
Imoron får jag klart för mig hur allting blir, om jag skall fortsätta jobba på vita eller int. Om jag får vistas i mitt norge hem nästa vecka. Hoppas det, annors blir det lite för lång tid utan jac.

Idag har jag varit till mjölis efter mina arbetsskor samt tackat en 94årig patient för gåvan jag fick utav henne till födelsedagen. sötis. Kanske d blir jobb för mig där i maj o juni? Återstår att se.

Nu vill jag att 1h går fort, fär då ska vi börja fara iväg till hallen för att se finlands vm-kvalsmatch.Det blit ortoligt tufft för dme idag. Efter den skall jag slänga mig runt jacs hals o stanna där tills imoron kväll el fredagmoron.

På lördag blir det förhoppningsvis 50årsfest, nice. Hoppas jag kan fara dit.

Måst avsluta mitt svammel med en bön: SNÄLLA GUD, GÖR SÅ ATT MIN FOT ÄR BRA IMOROGN OCH ATT JAG FÅR BORT GIPSET OM 3 VECKOR. AMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0