Tisdag

Idag är det tisdag, vilket betyder att den efterlängtade fredagen börjar närma sig. Jag är å nervös inför den, tillika som jag aldrig väntat på en dag lika mycket.Vi snackar alltså blandade känslor.
Det är menat att jag på fredagen gör mitt sista besök på röntgenavdelning o ortopediska avdelningen. Den här gången skall jag röntgas utan gips. Efter det skall jag besöka läkaren. De trodde förra gången att benet nästan borde vara ihop läkt, ca 3mm är inte läkt, samt att jag skall få börja stöda på foten. Jag hoppas och tror på detta, trots det kommer att göra ont så in i helvetet. Skulle de igen en gång börja snacka om operation eller att ja måst ja gips ytterligare 2v går jag sönder. Det kan jag lova er. Så jag ber till gud att det är ok, orkar inte mera vara såhär.
Om jag får börja stöda på foten i slutet av veckan, skall jag ännu gå med kryckor ca 3 veckor. Men har jag tur så får jag lite före det gå på nån lugn spinningtimme (finns det ens en sån?).
9 veckor med gips är inte att rekommendera, på köpet får du en super lös mage o stoora "kärleks handtag" på sidorna. Fy vad äckligt.
Men håller den plan som läkarna trodde så hinner även jag kanske känna mig fräschare i sommar Får angst när jag tänker på beach 08. Men känner jag mig ävklig ännu då stannar jag här tills juli, o då blir det resa, så blir det bara 2veckor i karis.

Nog om det. skulle kunna skriva flera sidor, men nu är det stopp för denna gång.

Till något roligare. Om 1h plockar Margarethe upp mig, vi skall åka till Iselin för att se om vi vill ha nånting av hennes gamla kläder. Jag får de knappast på mig mera ens. Men roligt iaf att lite komma bort hemifrån, samt höra på troligen de 2 sjukaste kvinorna i världen. :D När jag kommer hem igen blir det njutning av nyaste vecko revyn samt matlagas. Ingen aning om vad det blir.

Idag lider jag av träningsvärk från igår, skönt. Lyfte med 6kg på mitt sjuka ben och det är ömt, haha.

3 dagar kvar!!!! Yess. <3<3


Kommentarer
Postat av: Henrica

Jag håller tummarna!! (:

2008-02-19 @ 13:13:04
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: elin

Fan anamma malin, nog måst du va längre i karis än 2 veckor!! vill ju partaija me dj juh:) Hoppas allt går bra me foten:/

2008-02-19 @ 14:56:39
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0