tidsfördriv.

Igår skulle bussen starta kl. 15.30 från runar parkeringen, bussen hade blivit försenad, så vi trodde att vi int skulle slippa med o se på match. Till all vår tur tog Daniel sin turbo volvo, så vi åkte med honom. Det var bråttom till matchen eftersom de var fösenade. Vi visste inte var hallen var o i oslo var det trafikstockning. Vi trodde vi var i rätt hall, men det var fel. Tränaren hade då redan ringt 3ggr o frågat efter killarna. 17.55 var vi vid rätt hall, o matchen skulle börja 18.30, så vi kom i goood tid;)

Runar förlorade derbyt med 7? mål på hemmaplan, så nu behövdes en vinst, för då kan de lite säkra sin andra plats i tabellen. Ännu vid 22min i andra halvlek, låg de under med 4 mål. Då kontrade jac o eric fic en spelare utvisad, så var de bara 2 mål ifrån. Då satte tränaren in 89an Rambo, o han sköt 3 kanonskott, så de vann matchen med  1 mål :D
Pojkarna var glada som fan, o d var en bra match. Nästa torsdag har de mot Drammen hemma, den förlorar de säkert. T.om Jac kom till läktaren och pussade mig, och det kan jag tala om för er att är ganska ovanligt :P

Nog snackat om handboll.

Om 1h skall vi starta till sjukhuset, är så jävla nervös. Hoppas att det skulle vara ok, o att ja typ behöver gips 2 veckor till. Då skulle jag bli glad. Annors är det väl bara (tyvärr) att sätta sig på flygplanet med mamma på lördagen. Ikväll blir det tortillakväll hemma, och sedan måst ja få massage har ja bestämt.

Förra gången jag skrev att d ca är 2%  att jag skall opereras tar jag tillbaka, nu är jag iställe beredd på operation, då kanske jag slipper den;)
hoppas det här är sista gången  jag skriver i bloggen: Be för att min fot skall vara bra!!
Ha en fin dag alla.


image58

Hejja Jac.

Kommentarer
Postat av: Timo

Tack:) Du skriver också bra. Hoppas ditt knä blir i skick utan operation:)

2008-02-07 @ 13:24:33
URL: http://timootorres.blogg.se
Postat av: Timo

Fot skulle de ju stå;)

2008-02-07 @ 13:25:39
URL: http://timootorres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0