Såhär blev det.

Min lördag har sett ut enligt följande:

-på ett cafe o drack kakao
-Handlat mat
-hyrt 3 filmer.

Nu har jag tråmat i mig massor med chips och är nöjd och belåten. Helgerna är till för att fross, o i vckan blir det strikt igen. Nu vet ja att ni alla tänker : " om du engång oroar dig för din vikt så ät int sånt där då". Skulle vara lätt om int Jac sku tråma i sig. Men men, en chipspåse i veckan e väl int så farlit;) Veckodagarna gäller det sunda för mig. Hoppas jag lan fortsätta leva så helatiden, skulle vara skönt.

Nu ser Jac på rusch hour 3an, men jag är int rikit för såna filmer.. Väntar på mina romantiksa komedier. :)
Eftersom vi har många datorer hemma nu, ha vi spelat en massa spel mot varandra via msn. visst har vi ett bra liv?

Imoron mos o ungskorv, sen o se på B-kamp, Runar-Stif.

Jag skulle vilja vara abi i år igen, bästa året i hela gymnaiset.. Förstår int hur människor bara tycker att det är stressigt... Nu skall jag snacka med Heni på msn, sällan vi gör d :D

Kommentarer
Postat av: Henrica

ah man måst ju äta ibland!! :D Jag diggar våra diskussioner ;)

2008-02-09 @ 16:36:37
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Karin

Jag sku oxå vilja vara abi igen! Abi våren va helt jäkla bra :)

2008-02-10 @ 10:34:10
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Mii

javisst e det härligt o vara abi ;) ( alla de dagar då de inte e skrivningar förstås :)) men annars är det ganska så skönt, o någo lite annorlundare! :)
hoppas att du har det bra Malin :)

2008-02-10 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0