Ny vecka, ny start.

Sådant uttryck hör jag ganska ofta, med nya start menar jag förstås att hålla mig borta från chokon. Men jag tänker ändå äta fruktsallad till morgonnål;)

Mina planer för idag är inte så häva som vanligt, om 1 timme skall jag fara iväg till Spenst Torvet, och träna det jag kan. Sedan kommer Jac efter mig då jag är klar. Efter det blir det lite chillas framför Friends, samt skall föröska städa det lilla jag kan. Matlagning hör förstås till mitt schema, men jag kan aldrig bestämma vad jag skall laga. Idag blir det korvsås eller fiskpinnar. Vill nån byta vardag med mig? Jag håller på att gå bort av all tråkighet.

Även den " röda veckan" har försvunnit, ätnligen. Det betyder att jag har fått lite nerver tillbaka samt att jag kanske inte dreglar över allt ätbart jag ser.

Har fått några önskningar om att jag skall ladda upp nya bilder på pixbox, men eftersom jag bara är hemma så fotar jag inte nånting, och dessutom undviker jag att vara på kort nu.

Nu skall jag gå och göra i ordning ett stooort morgonmål, o sen hoppas på att jag klarar av att gå ner till Torvet.

Idag är det annors good bye för tattarkärran, sista gången jag åkade med den igår. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0