Nervös till tuuusen

Helst av allt skulle jag vilja att klockan är halv 5 nu och jag hjälper Iselin att stänga på jobbet, tillika som jag skiner av lycka. Kan det inte bli så när kl. är halv 5?

Om 1 timme startar vi med runarbilen till sjukhuset. Då skall gipset först bort sedan in på röntgen. Hur skall jag riktigt bete mig utan gips? Känns som om benet i foten skulle gå mera av om jag inte har gips på mig. Sedan blir det läkarbesök, hoppas jag får rå snygga svensken igen. Men då är jag generad över mina håriga ben igen. haha.
Hoppas läkaren ger mig ett sånt svar de sa de skulle göra, att jag får börja stöda på foten, o sen efter hand lämna bort kryckorna. Då bord ejag vara färdig att gå normalt efter ca 3 veckor. Men med min tur skiter d väl sig nånting ännu, då vill jag inte ha med någon o göra längre, för kommer att bli en sån bitterkärring igen.

Jac har ledigt idag, skönt. Så nu äter vi lyxmoronmål i form av ny gräddad batong från bageriet.

Huhu, 2 timmar kvar. saaaatan. Låt klockan bli 16.30 nu. Hatar att vara nervös.
 Morjens!

Kommentarer
Postat av: HannaH

förstår att du har tråkigt... Men tur i alla fall att du bor i ett nytt land :).
Efter skolan flyttar jag/vi till Stockholm. Antingen för att jobba eller studera, har planer redan, haha! :)

2008-02-22 @ 17:35:46
Postat av: heni

skriv så snabbt du vet hur de gick!!

2008-02-22 @ 17:54:02
Postat av: elin

Maliiiin hur gick det????

2008-02-22 @ 18:46:22
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0