När skall detta ta slut?

Sedan 25.12 har jag bara haft motgångar emot mig. Idag fortsdatte det, hoppas det är sista gången detta år.

Jag skulle sätta på datorn på morgonen, o då säger den att hela hårdskivan e sönder.Alla foton o allt annat ja har på datorn försvinner nu, samt att jag hamnar betala 1000kr för det.. Så efter 30min samtal till både finland o norge, sätter jag datorn i en bk kass o far iväg till en butik. Fan vad tungt det var.

Jag är ju sjukanmäld till 3.3, o ida fick jag veta att min chef inte vill att jag skall jobba före jag kan gå helt o hållet. Så kan hon ju inte göra? Jag klarare av kundbetjäning samt att stå i kassan, så fattar int vad problemet är. Nå har hon inte satt upp mig påå jobb så får hon trygdetaten på sig, för någo pengar måst jag ju få nånstans ifrån. Bu för min chef.

Jag har oxå tappat bort mitt nya kontantkort jag köpte.

Nu skall jag just fara till en ortopediingejör, hoppas iaf att han har nånting bra att komma med. annors gräver jag ner mig. Men det borde inte vara nånting problem mera iaf, halva benet måst växa fast ännu, men jag får ju gå lite så. Skall ta reda på hur det blir med träning o sånt.
Ikväll skall Jac agera filmstjärna i sportmagasinet, han är lite nervös, för han vet ju inte alls vilka delar de har tagit med. som tur är programmet inte så långt, så man tycker han borde ha klarat det.

När skall jag börja få turen med mig igen? haha. blir iaf överlycklig om min fot snart är bra.

Kommentarer
Postat av: fiulina

äcsh då ...... men ha d bra ändå :)

2008-02-26 @ 17:17:06
URL: http://fiulina.blogg.se
Postat av: Linea

Lykke til hos ortopeden da. Håper det ordner seg. Kan anbefale bacup av hardisk og bilder... huff det er trist vis de forsvinner da..

2008-02-26 @ 17:54:25
Postat av: malin

linea: ja det gick grejt, jag köpte en sko för 2000kr, en masai sko. kanske du oxå må bynna gå med sådana sen? det gör sån att det ikke balastar lika mye o har hårt bunn. hur gick det för dig?

2008-02-26 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0