Några veckor till.

En blogg till Heni o elin o andra som bryr sig om min tröga fot.

Idag då jag vari till läkaren fick jag veta följande:

- Benet hade inte läkt ihop ännu, kan räcka 4 veckor till
- skall stöda på gipset lite nu i 1v tid, sen prova utan.
- Varje kväll gymppa mmed vristen, eftersom det är en fara att nånting går sönder där snart. alltför svag vrist.
- sjukledigt 2 veckor till
- får spinna o simma om 4v.
-springa i mitten av april

Så det var både nagtiva o postivita nyheter. Det som stör mig mest är tanken på att inte kunna fungera normalt på 4 veckor, fatta hur lång tid det är!!! Men efter 2-3v skall jag till sjukhuset igen, så hoppas det harläkt lite mera då iaf. Ett jävligt segt ben är det. Nåja några veckor till skall jag försöka orka.

Nu är det helg, vilket betyder att jag frossar i mig allt i matväg o godisväg. namm. borde it ens få äta nånting, men så sträng kan jag inte vara. förut åt jag massor med godsaker varje dag, o nu e d i snitt ca var tredje, så lite bättre har ja blivit... Trots det är det 5kg övervikt, men tills 1.7 hoppas jag att ja känner mig fräsch igen..

Nu skall jag ta bort gipset (har ett designat gips så det går att göra det) och skrapa löst alla skinn samt tvätta foten. Usch, nån annan får gärna göra det för mig.

image56

här är min snygga fot, har just haft vristjumppa.ajaj. eklagar för att ja har nagellacket från juldagen på, me har inte orkat göra nånting åt det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad din fot ser asig ut :) Hur ska dy lyckas skrapa bort skinn som har fobi för fötter? :D Skönt att det läker,
sakta men säkert.

2008-02-22 @ 21:07:34
URL: http://allexaa.blogg.se
Postat av: Karin

Faktiskt segt ben du har som int vill läka :/ Men de e ju på bättringsvägen iaf o sakta men säkert får du börja röra dig igen :) Du e dukti Malin!

2008-02-23 @ 11:55:14
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Heni

usch, tråkigt att ditt ben ska vara så otroligt envist.. ): Hoppas att tiden går snabbt nu! o tur att du fick bort jävla gipset iallafall..(:

2008-02-23 @ 14:52:23
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: elin

men fyyy, nå de e på bättreingsvägen iaf:):)

2008-02-24 @ 12:00:14
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0