Lördag 9.2

Idag på morgonen lite före 7 steg jag upp o kramade mamma adjö. Tråkigt att hon for hem, men skall ändå vara glad att hon stannade längre än planerat. Medan hon har varit här har vi fått njuta av god husmanskost varendaste en dag, samt 2ggr chokokräm. Jac har dessutom sluppit sin plikt med att betala maten. Mamma ha gjort mig sällskap o vi ha gått på lite cafer osv. Det har helt enkelt varit perfekt.

Efter att mamma hade gått somna jag om ca 3 timmar till, o nu sitter jag här o funderar på vad jag skall hitta på idag. Iaf så måst jag ut från denna lägenhet för att få se på människor. Och så måst jag duscha, gjorde det senast på tisdagkväll, nami. Skulle gärna även ha nån myskväll, men blir bara irriterad för att jag int kan ligga hur jag vill osv. Så kanske bäst att skippa det. så vi får se vad jag gör idag, knappast så mycket roligt. Vad skall ni göra ikväll?

Efter 2veckor är det meningen att jag skall få bort detta gips, men konstigt att jag får bort det fast det inte är färdigt läkt. Så kommer det iaf att gå, så ja måst vara försiktig länge. När jag har haft gipset borta ca 4v kan jag börja gå på vanlig spinning, o länkkandet får vänta 6v 2 månader ännu. Men men, det är sånt jag får ta.I och med det här så hålls jag iaf nykter ca 16 veckor, det är positivt iaf.. Men hoppas Lindberg tar dte lungt med spriten när jag är nära nästa gång;) Men att ha suttit stilla i 3,5månader ger synliga spår, både på in-och utsidan. Tyvärr. Är så bitter.

Nästa vecka skall jag iaf bestämma till vad jag skall studera nästa år, samt se på Runar-Drammen. Kanske det är allt jag gör på hele veckan. Och min påbörjade halsfuk skall bli klar, emma smittade mig med att sticka. Sedan är det bara några dagar kvar tills jag får känna på riktigt smärta igen, det sägs att det gör sjukare då man börjar gå lite på foten nä när benet går av. Hoppas det int stämmer.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

nå alla lag vann en match o förlora en så vi had otur o föll ut pga. målskillnaden :( ha it läst din blogg på en tid, va skönt att du it behöver opereras! hoppas allt blir bra me foten nu!

2008-02-09 @ 13:25:20
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0