List Lisa.

1.vad heter du? Malin
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nathalie´ eller Isabella kanske?!Men malin e helt ok det med.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mikael om jag hade varit en pojke.
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 1988.
6. var bor du? Sandefjord, o karis när jag är i finland.
7. bott utomlands? Ja, bor just nu.
8. flyttat antal gånger? 3ggr
9. vart skulle du vilja bo?Är nöjd så som det är nu
10. Yrke? Det är öppet, men jag har mina planer..

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
174,5cm
2. hur mycket väger du? mellan 63-65.
3. hårfärg och frisyr? Brunt hår och har oftast håret uppsatt i en knut, är för lat för att ha det löst.
4. ögonfärg? Blåa. Men enligt Jac bruna,han är konstig.
5. mest nöjd med? Längden
6. minst nöjd med? Tänderna,fingrarna och mitt högra ben just nu.
7. skostorlek? 38
8. glasögon? nep, men kanske dags att skaffa snart?!
9. har du några piercingar/tatueringar? Har haft en i naveln, men min kropp gillade den inte.

FAVORITER.
1. filmer?
Romantiska komedier
2. låtar? Finns många, beror på mitt humör just då.
3. årstider? Maj-augusti
4. mat/dryck? Husmanskost o pizza på söndagar, vatten o mjölk.Dricker inte så mycke annat mera.
5. djur? Häst
6. färg? Tråkig som jag är så måst jag väl säga svart, även tjockrosa gillar jag
7. parfym? Svårt, kanske hypnose från Lancome
8. tv-program? Djurpolisen för tillfället.
9. sysselsättning? Vara med Jac o vännerna, lära mig nya saker,träna,cafeer,jobba,njuta av allting gott.

KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
Min svarta slitna läderrock, dags för ny snart.
2. vad använder du just nu för skor? Min ena vita sko, o stor yllesock på den andra.
3. favoritfärg på kläder? svart o kanske någon grann färg på toppen så blir det inte så tråkigt.
4. vilket plagg skulle du vilja ha just nu? En kjol med högmidja, snaart.
6. favoritaffärer? Gina Tricot eller Vero moda
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på, under detta år har jag satt 0kr på kläer, men om nån vecka far det lite mera tror ja.
8. vad har du för byxstorlek? 38 el 40 ibland. 29 el 30. Beror på byxan, o jag har inte köpt nya jeans på 1,5 år. sjukt.
10. vad har du för tröjstorlek? S el M

BLANDAT.
1. vad heter din morfar?
Pentti
2. var har du i din jackficka just nu? Gymkorter,20kr,nycklar.
3. vad är du beroende av? Jac,datorn,att få prata med de jag känner från finland.Samt kryckorna..:/
4. vilket land kommer du i från? Finland.
5. vad tror du på? Kärlek och ärlighet.
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen.
8. vad köpte du senast? Glass och morötter på Rema1000
9. har du nåt husdjur? nej.
10. var bor du? Just nu bor jag i södra Norge i en fin stad som heter Sandefjord och lever ett handbollsfru liv;).
11.Framtidsdrömmar: Att jag efter ca 4 år har den utbildning jag vill, flyttar till spanien el tyskland och där få mitt första barn.Att jag skall trivas på jobbet. Samt att jag o Jac fortfarande har det bra. Det får tiden utvisa..

PRYLAR.
plånbok:
En fejk LV som är köpt i bulgarien för 3e, har hållit bra hittills.
tandborste: Blå, pepsodent soft.
smycken: Alltid 2 pandora armband,"hjärt" kalevala ringen. Örhängen:Antingen kalaevala el äkta pärlor.Halsband: Elins härliga present eller kalevala halsbanet jag fick av jac.
solglasögon: Ganska stora som jag köpte i bulgarien
underkläder: Beror på mitt humör.

Jag uppmanar mina vänner att göra denna lista:) Gonatt för idag!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej Malin! Jeg har svaret på din kommentar inde på min egen side, da jeg synes det var nemmest at lægge svaret under indlægget :)

2008-02-18 @ 22:24:45
URL: http://annev.blogg.se
Postat av: Jasse

Haha, vi är tydligen exakt lika långa, ja e också 174,5 :D

2008-02-19 @ 11:13:45
URL: http://jassmiin.blogg.se
Postat av: Henrica

JESS en LISTA!!! Du förgylde min dag Malle!! (:

2008-02-19 @ 11:27:56
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Anonym

Jess, ni har ja någo att göra inatt :)

2008-02-19 @ 21:23:50
URL: http://www.allexaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0