Jag är konstig.

Eftersom jag inte har någin aning om var på jorden jag befinner mig om 1 år, och vad jag sysslar med, så har jag tackat nej till en 2 veckors semester i Thailand. Min familj+ Kims kompis Basse drar iväg den 9.2 till phuket, karon beach.
Jag trodde aldrig det här om mig själv, men efterosm jag är inne i ett osäkert livsskede just nu, så vågade jag inte chansa. Kommer att ångra mig bitter då de sätter sig på planet om 1 år.
Nå före augusti det här året hoppas jag iaf att få fara på en resa, får se det som en liten kompensering;)

image64

Sungarden Phuket Orchid Resort. :)

Kommentarer
Postat av: elin

ja använder mig av corel för att fixa bilder, skitroligt:)
haha ja har nog lite morkkis över hu myky pengar ja ha festa upp, men de ha de fan vari värt! lika bli de i somamr igen.
Johan kommer hem kanske först i början av maj:/ Beror på om dom far ti final eller int..
Vi e obotliga datanördar malin:D Nu å sova. nati
Ps. Du hinner nog fara på annar resa. Vem vet, mittiallt sticker hela flickgänge på en reissu nästa år. sku va drömmen.

2008-02-12 @ 21:56:32
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0