ingen rubrik

Dagen har jag fått åt att gå med muskelträning,friends,duschande och datorn. tiden har gått fort. Jac skulle vara kl.12 hemma inatt, men nu har flyget blivi inställt så de kommer först imorgon nångång. Blä. Riktigt min tur.
Om 2h börjar deras match, och det harmar som fan att jag inte kan se på den, dumma canaldigital paket. Istället får jag sitta o följa med på nätet, där kommer nog allting upp vad som händer, men lite lättare om man sku se de direkt på tvn.

Snart skall jag efter min jobbnyckel, skulle inte orka ta mig ner för trappan, men jag måst. Sen blir det friends o följa med jacs match via nätet. Hoppas jag får fort sömn inatt, brukar vara lite rädd:(:(

Ett plus idag är nog maten jag tillredde. Grönsaksgryta från findus och så satte jag i lite maletkött, det var värt 9/10 poäng. Så jag är nöjd.  Chokotanden värker som aldrig förr, men får vänta tills fredagen för orkar inte gå 500m till butiken. ha.

Dumma flygplan,canaldigital paketet samt Lindberg som hoppade på min fot. ;) Men om 2 dagar är dte förhoppningsvis bättre. Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0