20tusens kalorihelg.

Hej!

På lördag bjöd min kille mig ut o äta på ett mysigt italiensk ställe. Vi åt pasta bolognese, gott gott. Efter det blev det Tv-tittas hos svenskarna med chips och choklad. Pga. mitt gnäll om hur ont jag har fick jag en helkroppsmassage utav Jac.
Idag vaknade vi 10tiden och åt morgonmål. kl. 14.30 åkte vi iväg med jacs lagkompis rustand till drammen för att skåa europacup match mellan drammen-magdeburg. Fiilis. En massa hitler tyskar var på plats, och ett jävlit liv var det i hallen. Synd så förlorade Drammen med 6 mål, men det var väntat. Efter matchen kom vi hem och lagade ugnskorv och mos, samt fruktsallad. Nammnamm.

Så med andra ord har helgen vari minst sagt lyckad, men åter igen har jag morkkis över allting jag ätit. Men men. Som sagt så har ja ren blivit lösare och värre blir det- Roligt när man kan dra ut fläsket 5cm från magen, nami. Sexig kvinna. Nåja, på freda får ja kanske börja stöda på foten, så snart kan jag göra nånting åt det.
Och gott har det varit. Nu blir det dock karkkilakko tills fredagen igen.

Imorgon skall jac på jobb igen, och det betyder att det blir ensam för mig enda tills fredagen. Hoppas veckan går fort, hela onsdagen är jac borta de har bortamatch men jag får kolla på friends o tycka synd o mig :P
Jag har ännu träningsvärk frn när jag var till gymmet på fedagen, nätt skick man är i. Imorgon skall jag gå till gymmet i stan o göra det jag kan. Sedan får jag skjuts hem. Kommer att kännas skönt att lite få "träna" när jag ätit som en häst.

5 dagar kvar förhoppningsvis. Mer än det klarar jag inte av längre.


Kramar från malin med 5kgs övervikt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också förätit mig. Chips, karkki tusen kilo, en hel geisha ask o.s.v. o.s.v. Fy fan va man e asig. Hoppas din träning går bra, Malin. Vi hörs igen på msn :) Kram (De e förresten Malin Nyman.. :) )

2008-02-18 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0