14.2.2009

Glad vändag och alla hjärtans dag!!

Idag är det en sån dag som jag gärna skulle vilja gå ut på middag med mina flickor o krama Emma extra hårt. Vändagen har aldrig betytt särskilt mycket från mig, men nu då man inte har vännerna runt sig helatidne skulle det vara extra trevligt att göra nånting.
Tyvärr har jag en mindre romantisk kille, så jag kan räkna med att jag aldrig skulle få nån liten överraskning av honom. Fast jag igår bakade 22 kladdiga chokladmuffins och 15chokladbollar. Efter besök av svenskarna finns ca 2 utav varje sort kvar. Muffinsarna var riktigt goda.

Idag skall Trine komma hit och hjälpa mig med skolor, men jag har 30,07 i medeltal, (satans finska) och man borde ca ha 33 för att slippa in nånstans.. :( Underligt att finskan kan påvrka fast jag söker studieplats i Norge. så det ser ganska mörkt ut, men får se hur det blir. Jag får gråta lite till så kanske jag slipper in;)
Sedan bär det av till runarhallen, skall bli intressant och se om Runar ens lite kan hota Drammen. Sedan vill jag ha massor med kramar o massage.

Ha en fin dag alla, speciellt mina vänner, jag saknar er massor! Fast det bara var 4 veckor sedan vi sågs. Och en kram till min familj, hoppas Emma blev nöjd med min lilla överraskning.Älskar er.


image67

Kommentarer
Postat av: Heni

Glad Vändag Malin! (: Saknar dj också!

2008-02-14 @ 14:21:39
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Emilie

Kom på att du säkert kan gå och höja dina studentskrivningar, iaf skulle jag få göra det om jag vill.. :)

2008-02-15 @ 09:42:08
URL: http://emiliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0