1 dag kvar.

Nu är det äntligen bara 1 dag kvar tills jag får veta hur läget är med min fot. Går sönder om jag måst opereras, då får jag gå först i april. Hoppas jag bara behöv ha gipset 2 veckor till. 100000 tals frågor snurrar i mitt huvud. Tur så kommer mamma med till sjukuset imoron så är det lite lättare. Jag är nervös så in i h.  Jag kanske är lite små ytlig osv, men vem vill itn kunna träna lite innan sommaren? Vill int i år igen ha en av de proppmättaste kropparna på stranden. Blä. Vill ha en snygg figur, o därför vill jag börja träna i april så kanske jag känner mig lite fräschare i sommar. Hoppas bara foten oxå vill det. I sommar är jag int nära Lindberg mer har jag bestämt.

Igår var jag med mamma till gina tricot, de hade en MASSA kläder för 29kr, skulle ha hittat massor om jag varit en storlek mindre, mycke XS o ganska små till storleken S kvar. Men jag köpte en vanlig enkel lila topp,beige längre öppen tröja och en röd jumper. Det blev ca 10 e att kosta, billit billit.

Idag skall jag o mamma åka med Jacs lag iväg in till oslo för att se Haslum-Runar, hoppas de vinner nu, annors blir det 3 förlustar i rad, samt en nedåkning i tabellen. Batterina funkkar int förtillfälle i lägenheten, så det är lite småkallt här :(

Snälla gud, var på min sida imoron, annors bryter jag nog ner mig själv med mina negativa tankar.


Kommentarer
Postat av: Mary

Lycka till!!

2008-02-06 @ 10:48:36
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0