Helg

Den här fredagen började med att vi har haft program för 9 barn ute. Det regnade så tom. trosorna är genom blöta. Smart val av kläder Malin.
Påvägen dit tänkte det gå på tok, tur så behövde jag inte vara med om andra utkörningen på 4 dagar.Hennes kille kom och fixade det, så bilen hölls påvägen.
Nu skall jag skriva en logg om vad vi har gjort med barnen, sen kan jag ta helg. På måndag skall vi bara leverera in det till läraren, och så har jag JULLOV. Hurra!Blir 4 dagars jobb och sedan hem till mina älsklingar i finland.

Tillbax till helgen. Idag skall jag på spinning medan Jac tränar. Sen blir det skinkpaj,norges em-match och Idol=) Imoron skall vi bara chilla och vara med varandra, och säkert oxå med vår tredje hälft Eric. Jag skulle gärna vilja ut och dricka lite igen, men det vill inte Jac. Han leker att han satsar på handboll.

om 13 dagar är jag hemma! jess.Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0