Fredag.

Kl. 8.30 for jag till Millo. Umgicks med henne och gossen tills kl.13, då det var dags att söka Emma. Sedan agerade jag kusk åt prinsessan Kihlstedt som skulle till Åbo.Borde själv ha åkt med och shoppat.
kl.17 gick jag ut och gå med Martina i en timme, och sedan satt vi en stund i rummet och skvallrade.

Nu skall jag läsa nya Veckorevyn.
Hoppas älskling du blir frisk nu,  synd om du inte kan spela på söndag.



Mitt första möte med 5veckors gamla 'Luca. bilder från idag kommer en annangång.



Imoron skall jag handla julklapp åt Emma, springa till Alko. Ska se om jag får ett vuxenpoäng till, beror på om jag köper vin eller inte. Sedan är det dags för Bk-West och festligheter. Har sett fram emot den här helgen så länge. Och du sjukdomen, bär jag på dig  får du bryta ut 6.1, tills dess är jag full planerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0