Trött o saknad

Idag är jag trött. Även styv i benen. Så träningen var nog bra för mig igår.

Nu har jag inhandlat gummistövlar o lite böcker. Helvet så pengarna ryker fort. Blir ledsen o ångrar nästan att jag studerar, tänk va skönt att iställe få in 15000 kr per månad. Nåja, roligt att syudera oxå. Men idag blev jag skrämd, jag måst ha norska i skolan, och även skriva in olika arbeten på norska. fan.


vet inte varöfr texten blev sådär stor, händer ofta då jag klåpar på datorn. Nu skall jag plocka undan lite saker i hemmet, sedan ut o gå i butiker medan Jac tränar. Skall även läsa några kapitel i en bok.Måst ladda upp till första turen med klassen imoron, vi skall ut på ett berg och ha trolltema:) Och på kvällen är det dags för handboll, hoppas lilla foten håller ihop.

 



Idag vill jag bara tillbaka till dne här dagen. Vill så åka hem o träffa alla, men det är omöjligt. miss u bemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0