Tråkig måndag och alkoholförbud.

Idag steg jag upp 10-tiden. Regnet öser ner där ute, så det blir en ypperlig dag för mig att reda upp lite samt dammsuga. Vi äger inga klädskåp så det ligger kläder överallt, men vägrar börja vika dme före jag har nånstans att sätta dem, så det så.Kl.16 kommer Jac hem, antingen blir det lasagne eller kycklingwook till middag. Ikväll kl.19 skall jag prova på spinning, sist blev det inte av pga att det bara var jag som var där. Förhoppningsvis får jag svettas ikväll, för nu börjar fetman ta över.

Lördagkvällen slutade i 5-promills fylla igen en gång, suck. Men roligt var det att festa med handbollskillar o Margrethe, men nu får det vara nog. Alkoholförbudet börjar nu. Nästa helg blir det myshelg med Jac, för sedan åker han bort 2 helger med laget för att ha det "socialt roligt" tillsammans. Handbollsänka på hög nivå tar fart då igen.

2veckor till har jag ledigt, sen börjar allvaret igen. Är skit orolig, kommer bli svårt att studera på ett annat språk. På tal om studierna så skall jag se till att jag idag f¨år iväg skickat studiestöds lapparna till Jyväskyla, blir jag nekad till studiestöd blir det inga studier!

NU skall jag ta itu med någon av mina uppgifter, o så borde jag slänga i mig frukost, men vi har inget hemma. får vänta på middagen!


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0