Skönaste helgen pågår ännu.

Den här helgen har jag o Jac bara slappat,skrattat och umgåtts med varandra, härligt. Nu ä det 3veckor tills Jac nästa gång har en kväll ledigt, bu för handbollsträningarna och turneringarna.
Idag steg jag upp halv 10 och åkte iväg till hallen för att hjälpa Berit i 2h. Sedan hätade jag killen och vi for och löpa och lyfta lite. Nu ha vi just ätit korvsoppa,namm. vi skall nu se på de danska männen som lirar handboll.

Nu ska ja int skriva mer, ska klistra fast mig i Jac tills jag somnar. Och önska att det skulle vara september snart så att vi får tid med varandra igen. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vem e berit?:)

2008-08-10 @ 19:14:45
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0