Regn.

Nu har det regnat ca. i ett dygn i sträck, några små pauser bara. Men läste på vg.no att värmeböljan skall komma tillbaka om 2veckor,hmm..
Idag skall jag bara se på herr handboll, får hoppas att Eric gör mig sällskap. Jag har överbelastat foten, tatan att jag sprang 3 dagar i rad. Nu får ja int alls träna, o får se om jag ens kan åka med o gå i bergen på helgen. Ispåse o värkmediciner, välkommen till mitt liv igen!

Nu en lista ja hittade på nån svensk blogg.



ACCESSOARER
Väska: Ingen speciell,är en tråkig människa.
Plånbok: En fejk från bulgarien
Solglasögon: Svarta från Vita, mm.
Skor: Idag borde man ha gummistövlar, men äger inga ännu.

TEKNIK
Mobiltelefon: Samsung x680, kanske den hette
Tv: 37 tums plasma, d e jacs..
Dator: Bärbar Fujitsu Siemens amilo
Kaffebryggare: nån philips har vi nu

BADRUM
Tandkräm: Nån från solidox
Tvål: Vaniljdoftande från hm
Hårprodukt: Ingen speciell.
Huvudvärkstablett: helst burana, men nu käkar ja ibuprofen.
Doft: är ingen fantast av parfymer, så kan inte svara.
Hudkräm: Använder en bodylotion från LdB
Schampo Rosa flaska för långt hår från Loreal
Balsam: Samma som ovanför
Fotfil: svart

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Inget. hatar kolsyra i nyktert tillstånd.
Vin: vitt, men då ska ja nog va lite full redan. tål d int annors
Öl: Usch,har druckit en öl i mitt liv tror ja.
Bröd: Hederligt finskt rågbröd. I Norge har de knappt mörka bröd alls.
Choklad: Mjölkchoklad från fazer

HEMMA

Säng: 140cm bred, skulle dock kunna vara lite bredare ännu
Lakan: Blåa med figurer på.
Soffa: En röd hörnsoffa
Porslin: iittala

FÄRDMEDEL
Bil: Jacs auris, men snart blir det tåg o buss till skolan.
Flygbolag: Finnair o blue1, beror på priserna.
Taxibolag: Jac Karlsson.

MEDIA

Magasin: Veckorevyn, och "kom i form"
Tv-kanal: tv3 o tv4 från sverige
Dagstidning: västra nyland, fast det int finns någo vettigt att läsa. o tunn är den.
Sajt: FaceBook och pixbox

ÖVRIGT

Frisörsalong: Salong Vogue hemma i karis.
Bank: Fokus Bank i norge, Andelsbanken i Karis
Cykel: Har en orange hemma. Men skulle gärna vilja ha en i norge oxå.

Nu uppmanar jag mina kompisar att göra den här tråkiga listan. moikka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Taxibolag: Jac Karlsson" hahaha :D

2008-08-14 @ 14:36:50
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0