inlägget tillägnat åt Lotta:)

Efter att ha mejlat lite med härliga Lotta, inser jag hur mycket jag saknar henne. Vi blev vänner i lågstadie, via handbollen kom vi i kontakt. Med henne "delade" jag min första cider, och vi blev faktist hur fulla  som helst, vi drack ju ändå 2dl var. Där satt vi i min säng och berättade för varandra hur det kändes.
Hon är en vän som jag alltit kunnat lita på, och oberoende om jag träffar henne 3ggr per år så känns det inte så länge. För vi har mycket gemensamt.

Önskar dig allt gott i Vasa, och njut av studietiden och lilla Matheo. Du kommer bli en bra lärare!!



Vi på skribalägret.



fest i morres skären. här somnade lotta med brillorna på, och alla trodde hon fortfarande var med i dåkantävlingen.
 

Nu ska vi äta varma smörgåsar, o så skall jag stiga upp 06 för att kolla norge-sverige matchen. och sen till skolan, hjälp. kanske det bara är närdar på min klass eftersom jag valde natur som ämne.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahha, fina bilder och fina minnen :) Saknar dig också vännen!

2008-08-19 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0