Helgprogrammet.

Igår så for vi först ut på stan för att äta frukost. Sedan ringde Eric o vi gick iväg och letade efter tavlor, han ville ha en till deras nya lägenhet. Efter det for jag o Jac o gå i lite butiker, köpte en sak till Emma o sockor till mig själv, även mc donalds milkshake. mums. Sen kom vi hem och såg en film. Kl.18 var vi inviterade till Eric o Kiddi på grillad mat och god sallad. Det var sjukt gott. Jag vill oxå ha en egen balkong så att jag kan grilla.
Sedan kom det ett annat par samt Kiddis kk?! dit. 11-tiden då staden vaknade till liv, var jag o Jac påväg hem. Noll lust på att gå ut.

Så lördagen var riktigt trevlig! Men jag o Jac gjorde nog inget som vi skulle göra, men vi får ta det en annan helg.

Idag vaknade jag kl.9, och känner att det blir en bra dag, int en krabbis söndag. Jag har läst ett kapitel i en bok, men förstod ingenting, Gud hjälp mig att börja förstå något jag läser:(
13-tiden skall jac o lyfta och jag skall försöka löpa. fiskpinnar o potatis är dagens mat, tror jag. Imoron skall vi resa bort med skolan, vi skall övernatta på Hudöy. Så måst även packa till det. Hoppas det inte regnar, för har ingen lust att vara ute 12h på två dagar i regn, dessutom har jag inga ordentliga regnkläder.

Måst ta itu med lite till skolarbeten iväll, men går på nervena då jag int fattar något. Känns onödigt att läsa i boken.

ha en fin söndag, gissar att typ alla andra är bakis idag. med andra ord är jag duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0