Helgen.

Var som sagt till Sverige under helgen, kul. Skall berätta i punktform, är inte på skrivhumör idag.

Fredag:

- åkte över me runar killarna.
- Shoppade loss med Jenny. trosor,små saker, skjortklänning o nya sneakers. 2000kr, lätt fixat.
- Jenny lagade god middag i form av sallad o lax.
- på kvällen umgicks vi med Andreas o Christoffer, trevliga killar.

Lördag:

- Började morgonen med OS final, härligt Norge.
- Ut på stan o gå
- Åt god kycklinsallad på stan
- lagade oss redo för kalas.
- Trevligt kalas o människor. Åt ihjäl mig på en massa godheter och alkohol.
- Ut på krog, träffade Eric som var superglad.

Lördagen var härlig. Inga problem fast jag inte kände nån på festen, de var bra allihopa där.

Söndag:

- Eric pappa körde ut mig till shoppingcentret.
- Köpte kyckling,choklad och svensk falukorv att ta med hem till Norge.
- Åkte med dansken till färjan. Hemma nån timme senare.
- Slappade hemma och lagade fetaostsallad o kyckling. Tur att vi laga mycket så har vi rester idag.

Det var min helg, var otorligt trevligt att komma bort ett tag, och inte vara beroende av Jac en helg. Tusen tack Jenny, du hade en fin lägenhet och det var roligt hos dig!! Dessutom fick jag köpt många fina saker till mig själv.


 

Världens bästa par.:)

Idag var det skola igen, första riktiga lektionerna. Handlade om ekologi, Kåre hjälp mig. Fattar nada.
Nu skall jag plocka undan lite hemma, sedan hämta Jac på jobbet. Ikväll skall jag dra på handbollsträning, får se hur det skall gå. Har inte lovat att jag skall ställa upp ännu, men roligt att träna lite boll ibland då man själv vill det. Men är spelarna jätte bra, så är det nog inget lag för mig.

Köpte 3 skolböcker idag, 1200kronor. finns många kvar att köpa ännu, bu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0