Gråtfärdig.

Jag var just och gled runt på irc.fi, då jag kom in på Sams sida blev jag full av kärlek och gråtfärdig. Den sötisen hade en bild på oss, bildtexten löd: Bästa vänner.
Min o Sams vänskap är äkta. Vi säger till om något är fel samt så vet vi exakt hur den andra fungerar. Just nu skulle jag bara vilja hem o krama om den gossen. Mamma ringde även nyss, och jag får direkt hemlängtan. Jag saknar er så mycke, hoppas tiden till julen går fort. Men just nu känns det hopplöst, jag vill bo här, men kan int de jag älskar flytta hit?!




Vi har växt upp tillsammans, kanske därför vi ibland är lite konstiga?;)

Man kan aldrig ha tråkigt med min och Sams familj. Sjuka kommentarer kommer från alla håll.:) saknar åsvängen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åååh, den där bilden va så söt på er tyckt ja också :) o tack för de du skrev, he värmd :)

2008-08-05 @ 13:45:13
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: elin

desamma malin! men snart kommer du väl hem å hälsa på igen:):) <3

2008-08-05 @ 20:56:31
URL: http://elinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0