Fredag

Skall först meddela att onsdagens handbollsträning gick helt okej, så det kan bara bli bättre.
Igår hade vi en kort skoldag som vanligt, sedan kom jag hem och bakade norska "grovdeigsbollar" och maletköttbiffar. Så Jac var iaf nöjd med sin sambo då han kom hem från jobbet. När vi hade ätit for vi iväg till andra hemmet (hallen). Jag cyklade och tränade styrka medan Jac o de hade möte och uppvärmning. Deras träningsmatch gick galant, vinst med 10 mål. Några godbitar bjöd även Jac på.

Idag var det väckning 6. Suck. Kort skoldag som vanligt, enda nyttiga var att vi har nästan lagat vårt ena grupparbete färdigt. Väl hemma i Sandefjord igen gick jag iväg till en sportbutik. Nu har jag hittat de rätta joggingskorna för mig, måst ha lite speciell sko eftersom jag inte äger några muskler i ena foten,  1400kr skulle de kosta, men eftersom Runar får 40% rabatt på allt som e Adidas där så blir det inte så galet pris. Skall troligtvis köpa dem på måndag, eller jag får dem i present av Jac. Bra så. Hoppas även att de kan bidra med att reducera valsjukan som infinner sig varje gång jag skall springa. Hur skall man bota det??!

Ikväll blir det lätt träning o sen pizzakväll. Vi skulle först åka in till oslo iställe, men tror vi istället åker o bowlar o ut o äta. Vi ska bara kosa oss. Orden "kosa meg,kos dere,kosepose" hör jag ca. 400 ggr per dag.

Nu skall jag hämta jac o ole cato på jobbet. Hörs



Kommentarer
Postat av: Linda

Int vet ja nu hur speciellt botten det är. Men det är tjöckre och mera pomppu än i mina gamla. Så det är mjukare för fötterna och benen. Bra för mig då jag också väldigt lätt får valpsjuka.

2008-08-29 @ 19:40:55
URL: http://lindisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0