Fredag

Idag kunde jag inte somna om då Jac rusade iväg på jobb. Jag skall snart pina ut mig och gå en timme, sedan o snacka försäkringar med If och sedan ner på beach handboll o beach NM 08:) Vädret är 25c o full sol, så det måst ju bli en perfekt dag.Skall hjälpa till någon timme först, och sedan se på då Jac lirar/dömmer.Finns säkert en hel del stekaren på plats idag oxå. Stranden skulle oxå locka, men det får bli en annan dag. På helgen har de lovat dåluigt väder, hoppas det inte stämmer, skulle förstöra charmen me hela beach turneringen.
Ikväll skall vi kanske till bryggan på en kaller. Men imoron blir det nog många kalla för min del. Dock har Jacs tränare sagt att han bara skall dricka 2 öl, så får se vad han gör.

Tror det kommer bli en rolig helg. nästa helg är det mys som gäller på högnivå. För sedan är jac 2 helger i sverige o festar/spelar med laget.

Nu klä på mig o ut och gå, har bara träna en gång senaste veckan, och det förblir den enda oxå. Fattar int hur jag har blivit såhär lat, men får skylla på det härliga vädret.

Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha ny bloggdesign? Tipsa mig om hur den skulle se ut isåfall, om jag tycker det låter snyggt så gör jag den till dig :) http://naztysbunny.blogg.se/2008/august/snygg-design.html

2008-08-01 @ 09:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0